Hajhajjaggillarpaj

Hejpåer!

Harregussan vad många ni var här igår, vad råligt! Hade varit ännu roligare att veta vilka ni är som kikar in här?
Skriv gärna lite om er själva i en kommentar om ni har lust å tid å sånt kult :)


Idag är det fjukis petris som sitter här. Hosta, ont i halsen och ett hue som värkör söndör. Not så fanney.
Skolan kan ta sig lite i rumpan idag, jag tänker inte lyfta mig många meter ska ni veta! Förutom till köket och tillbaka när det är mattime ;) Ikväll blir det gosåmys med Dedde, Sedde, Medde och Edde om jag överlever denna fruktansvärda förkylning.. HAHA. Jag låter dödssjuk men nä, jag ska nog se till att ta mig igenom denna dagen :)

gårdagens oooouswitch.


Tjingelong!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är en av alla.

2011-09-10 @ 00:35:57
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: Kim

Och jag är nog också rätt många då jag går in och läser just DIN BLOGG från alla datorer jag kommer åt :D

2011-09-11 @ 06:12:29
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0