Halloj!

Fipåfan vilket väder vi har i Halmstad idag! Regn å rusk, äckligt som en slusk.
Men vilken bra dag fröken carlstrand har haft idag ellör? Jag har varit happygirl!

Why? Ae. livet är för bra för att slösas på feta och äckliga tjockesmock-känslor.
Hoppas jag tror på detdär imorgon med ;)

Missade dock en tid på villan idag igen -.- fast hos min behandlare denna gången.
BRA JOBBAT PETRA!!! Åh, jävla klantarsel. Ny tid om två veckor iallafall & imorgon
får jag verkligen inte glömma bort tiden hos Magda klockan 15. HÖRDUDET PETRA?!
fett pinsamt läge annars, såatte.

Fatta kul idrott vi hade idag! Temat denna veckan är ju tydligen kondition så idag har vi fått springa som fanken.
Dock i stil med innebandymatcher tre mot tre. Sjukt kul även om jag var sämre än sämst haha! På redigt så suger jag verkligen på bollsporter. Fotboll, handboll, innebandy... Halleluja, not good for me ;) Huvudsaken man kämpar och det gjorde jag bannemej idag och de andra fick sig nog ett gott skratt om inte annat!

Ikväll blir det film, morötter, chips, dipp & pepsimax med min andra halva ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Låter som en toppendag! Och precis som du lever - tjocksmockskänslor och annat bajs är verkligen inte värt det. Jävla skitkänslor alltså, orka med dem. Du är så fin i mina ögon så du anar inte! Vill verkligen träffa dig♥



sv: Ååååh yaaay! Taken it, mitt är 0703247453 :)

JAAAAA! Tihi, villvillvill. Jag kan dock bara på lördag isf, om jag kan ta mig till götet, är det okej? :)



Det tror jag också hjärtat. Haha, ja det är ju så. Måste försöka acceptera oss själva helt enkelt! (haha, helt enkelt skriver jag, stor chans...).



Pussinuss dear♥

2011-09-21 @ 18:11:30
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Elin

Va, inte bakverk? Dajmbiskvi? Kladdkaka?

Vad är favvogodiset då?



Pojken? Nu vill jag höra här :P Någon du satsar på?



Mål är väl mest att börja göra något igen, någon aktivitet liksom.

kramar

2011-09-21 @ 19:42:39
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

ÅÅ myskväll:D



Älska cityakuten, jag har vart helt fast i den serien, speciellt de tre sista säsongerna, har inte missat ett enda avsnitt där:P jag har sett typ alla de avsnitten 4-5ggr xD min absoluta favorit genom alla tider haha:)



Haha natur B läste aldrig jag men hade kemi A+B, Fysik A+B samt Biologi A+B och naturkunskap A så antar att de täckte de :) mitt favoritämne förutom idrott haha:P var matte :) fast lite hemskt nu för min syster håller på med matte B nu o jag kan knappt de hon gör:P o jag har ändå läst matte E xD vad är ditt favvoämne?:D



ÅÅ men vad roligt :D vad ska ni göra i gbg? vilken tid? har inga planer på att åka dit men om jag hinner hade de vart superskoj jue :D



Massa pussar goding<3

2011-09-22 @ 10:52:31
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0