HEEEEEELG!

HEJHOPPKAFFEKOPP PUSSÅKRAMTAVELRAM!


detdär med picnik är inte min grej tror jag.

Yallayey. Vad gör ni? Haft en bra dag? Det har jag, en bra men seeeeeeg dag.
Hade första lektionen 8.10(rättskunskap) jag fick sitta så obekvämt jag kunde på stolen så jag inte somnade, haha! Bra jobbat eller? Sen hade jag håla i min ensamhet till halv elva då jag hade tid hos Skolsköterskan.
Babblade på och dividerade väldigt mycket om allt möjligt. Jag behöver prata av mig ibland alltså ;)

Igår var det Petra-flängot-Carlstrand, men idag döper jag nog om mig till Petra-trötter-babblovic-Carlstrand. Tur jag inte är döpt så jag kan byta namn lite som jag vill höhö!

Sen kom Kimpan till skolan och vi gick på matten. Det var bara vi två mobbade små flickor som skulle vara där idag tydligen. Duktiga cheyer var vi bannemej!! Så.. nu kanske jag får ett betyg i Matte B också, Wiolla!

Sen en fet håla till tio i två, en kvarts lektion -.- och sen fick vi gå hem och plugga eftersom vi ska ha geografiprov nästa vecka. Löööööööööööönt att vänta så länge då. MAH. stupidooo.

Det var ecklig fläskköttgrejs med torr potatis och sås till lunch idag. Skolmaten suger rumphål.
Förutom pyttipannan, schnitzeln (scary) och rotfruktstjohejsanet. Så det så. Me like mammis mat ♥

VETNI VETNI?! På söndag är det LARS WINNERBÄCK-konsert i Göttelaborget! TJOHOOO!

bild från förra sommaren på Lashaaaa konserten. Syskon ♥

Ikväll blire inte party utan en lugn kväll med film och en söt människa.
Laddar inför imorgon, dååå ska det skakas rumpa för fulla muggar classmates!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0