Heldag med syster ♥

TjohejTjohå!

Tio minuter innan jag skulle gå till skolan började jag kallsvettas och må illa. Kuuuuuuulva?
Nä. Så jag sket i skolfan och slängde mig i sängen och sov tills Elin väckte mig genom att skrika
VILL DU HA KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFE!!????!

Man ba JA men hållKÄÄÄÄFT och låt mig sova först. Jäkla unge.

En kopp kaffe och en snabb tur till UM för ett ärende senare var jag heltwakkadöd.
Då körde sannabanana hem mig och elin och vi slängde oss i sängen och kollade filmis.
Sen kom bästis med chokeladbollar till fika! Thanks hunbun! :D Prat, matlagning och mys.
Hon tog bussen vid sex och sen dess har jag suttit på röven vid datan.



Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

nä men inte bli sjuker :( Krya på dig finis!!

2011-09-26 @ 19:44:34
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Patricia♡

Krya på dig! Du får ju inte bli sjuk. Tur att D kom med chokladbollar till dig:D



kram

2011-09-26 @ 20:04:49
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0