Hoppla!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejheejhejhejhejhejheeeeej(sa jag hej eller?)!

Min dag har varit GREAT. Kimpan har varit dagens underhållning. Hon är för bra den cheyen!
Kul att vi satte oss i datasalen på vår två timmars håla och höll på och fjanta oss mot varandra på fejjschatten ;)
Istället för att prata på redigt liksom.. muhahhaa.

Diggar dock INTE att hon har köpte en iphone -.-
FÖR NU KAN VI INTE SKICKA VÅRA VACKRA BLOMMOR TILL VARANDRA!!?! åh. svikarN..
(faaast..normala som vi är skriver vi en blomma inom parantes istället, bara för att demostrera..)

aja. Nog om det nu för att fortsätta om my tuesday. Skolan slotade kvart över två och då körde den snilla grisaknoen mig till villan, hihi! Jobbigt men behövligt samtal med min terapeut och sen blev jag hämtade av nöffen igen. (Grisar är söta, bara så ni vet) Snacka om lyx att bli hämtad å körd å hele fadderittan!

Inte nog med det så hade kvinnan köpit med saj baguetter till oss från hello, MAAAH. Den satt fint min käre vän :)
En ostbaguette senare och vi landade i stallet. Mockade, fixelerade och red sedan ut en sväng i det underbara vädret. Tack för idag snuffsan!♥


Älska gubben uppe i högra hörnet ellör? ;) HIIIIIIIIIIIIIIIhi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0