Hoppsan galoppsan!

Tjeeeeeeeeeenis. Eller godmorgon förresten!

Ni har inte blåst bort i stormen va?!?! Det är ju helt crazy vad det blåser!!
Gårdagens uppdatering elika med sögrumphål, men jag gick från hemmet 8 och var inte hemma igen förens klockan slog tio igårkväll. Skola med favoritflickorna, sen till M på villan och efter det vidare till Bästis!

Hon skulle agera kock men eftersom klanten numero uno tappade en hel gryta med kokande vatten över sitt ben så fick jag ta över potatismoset! Snack om grymt det blev yaoo ;) Men iallafall. Åh min stackars plutta vilket bränmärke + blåsor hon fick on hers lår :( Får hoppas hon fick en blund inatt iallafall!
Tycker faktiskt riktigt synd om daj snuttan!!♥

jag cyklade sabbt som en iller ner till stan och köpte tröstgodis till oss
(som vi även åt upp under kvällen yao? we needed it)


Jahappnahappsnappklapp. Idag är det skola som gäller till 15.15 och sen en runda på stan med Dedde (om hon ens kan gå idag stackarn!) och sen ryktas det om en myskväll hos en fin pojke. Bambaaaam :)

Ha en fin onsdag kära vänner!♥


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Tröst godis när D behövde det som bäst. Du är en fin vän du:)

2011-09-14 @ 12:43:59
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0