Jisses

What a day. Skoldagen gick finfint, bättre än jag trott faktiskt! Mina kära classmates vet hur man piggar upp en styck petrus. Såå himla glad att jag har er!! Vi ägde skiten ur A-klassen på klasskampen också. Eller? Men OKEEEEEEEEEEEY det blev väll typ lika eller nått? Jag gjorde en insats och vann 800 meter grenen iaf, hihi!

Sen hade vi lunch a la kycklingpyttipanna med någon(vitlöks?)sås. VERY GOTT!
Hatar skolans mat för det mesta men idag = TUMMENUPP!

Sen hade vi Natur B där det smalls ballong, VILKEN JÄDRA SMÄLL!! Haha, eller okej - jag höll för öronen men det hördes jävlarmed ändå. Fness. Jag hatar höga ljud. Typ ballonger som smäller, raketer & åska. FIFAN PÅ DET!

Mhmmmmm. då vet ni lite.

Sista lektionen hade vi svenskatest på. Bildanalyser tiep. Skrev så pennan glödde, undrar bara VAD jag egentligen skrev? Det är alltid frågan när man heter petra. Jag kan skriva, men innehållet? Ae, ingen aning. Mest FLUM antar jag ;)

Seeeeeen slutade jag, finally. Handlade en snabbis på netto för mammsen som ligger hemma och är sjuker.
Sen deppade petraprutten ihop totalt. Hur kan en måltid sätta sådana spår i huvudet? -.- GAH. Ae, skärpning!

Oppps, måste städa rummet som är KAOZ innan fino kommer hit ;)


Tack för era dina kommentarer förresten, jag läste, tog det till mig och försöker hålla med ♥

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Tack! Ja precis, du har så rätt. Tack detsamma sötaste <3

2011-09-28 @ 19:21:32
URL: http://www.trasigavingar.devote.se
Postat av: Patricia♡

Ja, våran värld är dum och onödig. Hur ska vi kunna utrota den?:(



<3

2011-09-28 @ 19:56:58
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0