Lika som bär? haha

När jag, Elin, Kerstin och Denise skulle gå ut från Åhlens idag så kom det fram en liten tjej från stallet till Elin och ba: HEJ PETRA!

så vänder jag mig om för att kolla vem det är som ropar mitt namn så ser jag att hon kollar på elin.

Elin: Men jag är inte petra?
(hon kollar på elin som om hon vore dum i huvudet och inte visste vem hon var)
- Men..
Jag: Petronella det är jag som är Petra ;)
- Men ååååh! Hej!

Sen att mamma och pappa aldrig hör skillnad på våra röster när vi pratar i telefon är ju en annan femma.
Jag menar dom har ju inte alls kännt oss i hela vårt liv eller så? Sen att Elin fick ha ett finger med nagellack
på när vi var små för att dom skulle se skillnad är ju också en annan femma. Eller? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0