Nu äre dax att tagga ner!

Harregussan......vänta lite...

*andas*....

puh.

*andas*.....

sådär..

Hej på sig!
Jag kan byta namn till Petra-flängot-Carstrand efter de senaste dagarna ;)
Jag ska dock inte klaga för jag har mått som en gud nu ett bra tag! WOHO.
living the dream. typ.

Idaaaaaaaaag så är det torsdag och då börjar dagen som alla andra torsdagar med idrott på schemat.
20 min joggning i skogen, 40 min multiboll, 15 min styrka och sen stretching efter det. Halleluja. Ajämdead.

Men:
frukost x2 (vi får frukost i skolan efter idrotten)
Lunch x2 (först i skolan och sen en variant hos kim)
Middag
snart kvällsmål

= micket bra jobbat petra. eller?

Efter skolan hänkade jag med Kim och Tilda till stallet, träffade en saknad Echo och vandrade & gosade lite med honom. Sen har jag bara precis hunnit hem, ätit middag och satt mig ner i soffan! Nu blir det chill och sen en tidig läggdags!

Världens lamaste inlägg men som dagotto hade sagt: HÅLLIGÅNG!




Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Haha jo visst <3 på julmusik, men kanske inte riktigt än;) hihi



Jag kämpar på här också, så gott det går



<3

2011-09-15 @ 23:49:43
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0