Stressad flicka

Hej!

Jag har egentligen inte tid att sitta här huhu, men ville bara kika in en snabbis.
Idag har jag lyckats med att återigen blanda ihop dag & tid till M på villan..
GREAT PETRA! När jag kom dit frågade dom vad jag gjorde där, eeeeh.
Kände mig såå välkommen, haha ;) Men nae, då vare torsdag som gällde!

Har även hunnit med en shoppingtur med först Elin & Sanna och sedan kom även mammsen
& då gick vi och tog en fika på Robert´s. Kaffe och chokeladbulle satt som en smäck! Tack mammi ♥

Kom hem tre par trosor, en t-shirt och ett par strumpebrallor rikare och 177:- fattigare.
Använde min rabbatgrejs på gina och mamma bjöd på fikan så det blev en billig shoppingdag för fröken Carlstrand :)

Nu måste jag chappa! Ska hinna en vända i duschen, äta middag och
sedan ta mig till Krille där det ryktas om idol och trevligt sällskap. Hihi PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0