SUNSHINE!

Glad chey :D

Gårdagen blev perfa jöh. Helt jäkla wunderbar!

Lång skoldag men det gjorde inte så mycket när man har dom bästa matesen.

Efter skolan bestämdes det lite halv spontant att jag skulle hänka med Kimpan till stallet.
Sagt å gjort. Så jag hämtade upp Kimpis & Tildis och vi bilade till Tiarp till deras pollar.

dock bytte dom hästar. Till vänster = Kim & Mejram(tildas) höger = Tilda & Amber(kims)

Jag fick fifasen rida Kims Amber också, snacka om lycka? Sitta på en häst igen efter ett år!


Efter stallet så hade vi en redigt rolig hemfärd ;) Kom innanför dörren, tvättade av mig och sedan tog jag & Elin bilus till stan och mötte upp Kim på Robban. Jag köpade en kräft & laxsallad, Kim en räk & avokadosallad och Elin en latte och kärleksmums. VERY GÖTT!!

sen somnade jag väldigt snabbt, men vaknade dock en jäkla massa gånger & vaknade vid åtta.
Väckte ellanpellan(som ville strypa mig) och sen blevre frulle innan vi cyklade till Kim.
Kollade hennes najsiga lägenhet (jag vill också flytta hemifrån!!) och sedan vidare mot stan.

Köpte paketus till honhära flickan som fyller 18 år idag..GRATTIS SNÄCKAN!!


Så ikväll blire alltså först tjejmiddag hemma hos födelsedagsbarnet och sen utgång!


Kommentarer
Postat av: Tove

fy va härligt, så glad för din skull <3

2011-09-02 @ 21:38:37
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0