Tagga träning dåååå 8-)

Goooooooodmorgon!

Eller det känns som middag för mig. Har varit vaken x-antal timmar och inte kunnat somna om -.-
Ni vet när man är så där apigt-trött men ändå inte kan somna om? Mh mh ah. Precis så vare.

Idag är det tisdag = crosstraining nu på morgonkvisten. Det ryktas om att vi ska jogga i skogen idag.
Kondition IGEN? Verkar skumme, men det kan nog bli brao! Få igång denhär stela pensionärskroppen liksom.. 

fick nyss sms av kimpan "hihihihihiihu petraaaa tagga cross! ;D"
HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLYEAH. Nu taggar vi kvinnah!!

Juste. Jag tror en viss tvillingsyster har pillat på min dator för ett tag sen.. för nu är min webbcam GONE?!
Hur kan en inbyggd cam inte finnas i datorn? Någon som kan hjälpa en fotodeperat flicka? huhu.



Känner mig mycket piggare idag! sååååå trevlig tisdag på er finisar ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Eller så är man megaseg för att man inte sovit tillräckligt för att man sov på dagen?

Jag brukar också sova på dagen vissa dagar. Det behövs då, särskilt när jag gick i skolan.



Gillar du lakrits?



Hur många tider har du på villan då? Ja, du hade ju lite trubbel med det sist, att komma alls och väl komma i tid :P Rätt charmigt brukar jag tycka.

kramar

2011-09-27 @ 11:58:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: sara

haha så söt du är :)

2011-09-27 @ 15:27:10
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0