Underbara

Fan vilket väder vi har! Ösregn och blåser som inihelvette. very roligt ju. eller? Nä vetnivad. Jag längtar till julafton så att det kan vända och bli sommar igen. Mamma tycker jag är knäpp när jag säger det men hon fattar jöh änte att det suger med sånthär väder ;) Viiisst håller ni med mig? viiiiiiisst?! mh. bra. tack. å. hej :)

Att gå på stan med bästis som planerat kändes sådär va?
Jag menar, vi skulle ju smält bort i regnet så söta som vi är? ;)


Sååå ikväll följer jag med Kimpan till stallet och kollar på hennes hoppträning med Amber och myser runt där.
Jag behöver göra något och i stallet blir man glad, av kim blir man glad och när jag är glad blir Denise glad och då blir jag ännu gladare så blir alla glada :D öh. okej very invecklat men ni hajjar! hehe.

Min idrottslärare är fett med omtänksam och skickade ett peppande meddelande till mig och min mentor är ju askul. Hon kom fram till mig innan och tog min arm så vandrade vi runt lite i skolan och pratade haha, helt knäpp å galen tanta men såååå snill :)

GE MAJ GREKLAND, VÄRME OCH ETT STOOORT LEENDE!

bild från 2008


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken kul blogg! Här blir man fullt uppdaterad!

Hälsa alla!

2011-09-07 @ 18:31:25
Postat av: Kim

Av dig blir man glad :D <3

2011-09-08 @ 08:43:24
URL: http://kimberlygreko.blogg.se/
Postat av: mikaela

vilken fin blogg :D

2011-09-15 @ 18:47:21
URL: http://mikaelabatsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0