Waaaoooooew.

Hellluuuuuuuuu sweetnosar!

Bam. Så var datan tillbaka. pjuhu. Fatta frustrerande när man verkligen behöver skriva av sig och inte kan göra det någonstans? Halleluja. Men det löste sig genom sms och prat med underbara favoritmänniskorna! Thanks ♥

en fredagseftermiddag med älskade syster på robert´s.
Skolmaten sög så sötnosen bjöd mig på både lunch och kärleksmums. TAAAAAAAAAAACK snuffsi ♥



Sen spenderades kvällen hos finponken med film, kortspel (jag vann allt, MUHAHA!) och mys.

Lööördagmorgonen började redan halv åtta! Steg upp ur varma sängen och gjorde mig iordning.
Tog bussen till Dedde klockan nio och sen bilade vi till Götet! Träffade fina Julia, thai-lunchade och hade en allmänt förbannat trevlig dag :)


Snodde bilderna från Julia, hihi busigt!

Lördags kvällen fortsatte med förfest/inflyttningsfest hos Oliver med massa trevligt folk.
Fortsatte i både tårar, dans och skratt. vid tre landade jag och mysponken hemma, helt slut i fossingarna!

Idag vaknade jag av en puss i pannan (finns det något bättre?!) redan vid ÅTTA.
Då hade han tydligen haft sovmorgon i en timme tyckte han. Jäkla knasboll, fattar ni hur trött jag var?!

Å andra sidan har dagen spenderats största delen i sängen med mat, godis, kortspel, film och middag med familjen. En redigt mysig söndag helt enkelt!

Imorgon är det skola först och efter det så blir det stan för lite ärenden och sedan träffa bästis.
Måste prata med henne. Helgen var omtumlande och fick mig att tänka efter, sjukt mycket. Hon är bäst ♥

Nu ska jag svara på kommentarer och sen äta kvällsmål innan det blir tidig läggdags!


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

GÖTT att du fått tillbaka datorn. Det var så kul att träffa dig i lördags, även om det bara var en snabbis :)

2011-09-26 @ 14:57:43
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0