Aj aj kapten!

hej på dej.

fy.i.satan vilken träningsvärk jag har i magen och höfterna :o haha, dör lito. Annars är det finemang med mig förutom att jag har fått ett äckligt, kliande och irriterande stort munsår på läppen -.- inte alls möjs ska ni veta.

HAHAhahaha alltså Ö&Bs reklam ♥ "Jag kom jag såg jag stegrade" HAHAHA humor, min humor.

Jahapp. Vad händer annars då? Idag är det onsdag och jag har bara haft en ynka lektion. Idrott vilket innebar orgentering runt stan. Jag, Kim & Amanda var grymma.. nästan iallafall, förutom att vi typ inte fattade kartan och trodde vi hade hittat allt vi skull..e ;) hehe.

Efter idrotten var tanken att jag skulle gå tillbaka till Krille och hämta min väska, sedan cykla hem. BUT jag kom inte så långt. Ringde min kärlek och frågade om vi skulle laga mat tillsammans ikväll så då stannar jag här och gör lite nytta istället. Ska göra klart en yoga-uppgift till religionen och sen gå ner på stan en sväng och fönstershoppa. Så äre när man är en fattig student. Jag har inte köpt något klädaktigt på sjukt länge. Dock har jag spenderat pengarna på mobilräkningar, sprit och mat. YEEEEJ bra jobbat petra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0