Burrr!

Emma som kommenterade mitt söndagsmys-inlägg - Det var söndagens bilder eftersom jag inte bloggade då ;)
Jag vet att det var måndag igår, så förvirrad är jag då inte hehe.


Hej på er!

Idag är det strålande sol, dock kyligt och blåsigt. Andra dagen på mitt livs sista lov har spenderats med Denise uppe på berget med hennes systemkamera. Snacka om grymma bilder det blir med en sån där goding! Ska nog önska mig en i studentpresent av familjen och släkten :)

Nu väntar jag ivrigt på att plutthuet ska lägga upp bilderna så jag kan sno dom.. Verkar dock som att hon ska äta i hundra år.. MATVRAK!! hihi skämt å sido ;)

Min nos vill inte sluta snora!! Fakk den. Plus att jag är mätt som en gris. Åt typ lite för mycket lunch kände jag hohi. Annars då? Resten av dagen har inte mycket att erbjuda vilket är jädrigt bra eftersom jag är helt slut i kropp och knopp. Dumma förkylning!! Får helt enkelt bli soffan insvept i en filt framför teven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0