Det kanske räcker nu?

Hehe upps. Å en slank hon ner i diket.

Eller?

Nä men alltså min blogg hamnar nog snart i chock om jag ska hålla på å göra mer en ett inlägg per dag.. Haha! Idag är jag bannemej på blogghumör ;D Fast nu vet jag dock inte vad jag ska skriva? Att jag har träningsvärk i låren? Att pepsin är för långt bort och jag orkar inte sträcka mig? Eller att jag valde min hate-trosor som bara åker in i röven hela tiden? Hum. Ni kan stryka det sista vettja. Ska snatta lite godis ur gottepåsen nu som jag och pappsi köpte innan till Tysklandsresan imorgon. Mohaha buse!

Sen (om jag inte blir hög på socker) så ska jag lägga mig. Upp vid fem imorgon och mot Tysket halv sex. Hujedamej, hur ska man orka det? Fast okej, spriten lockar lite och gör det möjligt. Hehe.

BAJBAJ JAG HETER INTE KAJ OCH RÖKER INTE RAJ PÅ EBAY. typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0