Det var en gång..

En familj som skulle på tripp till Tyskland. Alla familjemedlemmar steg upp vid fem på morgonen utom en av döttrarna (ELIN). Den ena dottern (JAG) fick väcka den segstartade mongoliden men möttes av arga blickar och hon utbrast "MEEEEEEEN JAG VAR JU PÅ IKEA!!!??" "Jaha? och vad köpte du där då?" "JAG HANN INTE KÖPA NÅGOT ALLS JU!" man ba sålly.

äh jag orkar fan inte. haha det får bli i en normal berättarform istället.

Jag och Ellepelle kollade på film tills vi skulle hoppla upp i båten påväg till Danmark (& tills vi blev åksjuka..)


Elins tradiation är att äta pölse till frulle. Tradiationer är till för att hållas vet ni väll?


Småtröttisar


Vissa röker hash, pappa röker bröd. typ.


Frulle dax! Pepsi, kaffe och småbaguetter is the shit ♥




Trötta flickor efter en halv dag inne på olika spritbutiker. Vi hittade en mysig retaurang nere vid hamnen.


pappa & mammas till vänster, Elins i mitten och min till höger. Suuuukt god mat!


En promenix vid det blå.




Mamma titta jag kan också gunga!! typ.


Snacka om utomlandsfeeling. (så var vi ju det PpppPPPppppPPp;p)


En glass efter mycket möda och stort besvär. Segare kassörska får man ju leta länge efter.
(fast gör inte det, ni kommer ändå inte hitta någon kan jag lova)


Trötton efter en heldagsutflykt.


Resultatet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0