Frulle och en förvirrad Petra.

Hejhopp! Godmorgon å sånt.

Allt brao idao? Med mig är det fint förutom att jag är så förvirrad så det finns inte. Glömmer saker hit och dit, bestämmer saker fastän jag inte kan. Jag fattar inte vad det är med mig. Känner mig som den sämsta vännen ever.

Egentligen skulle min dag sett ut såhär:

Skola till 11.20
möta Jasmin inne i stan
fika med henne

Men sen kom jag på att jag och Kim ska ju förfasen till hennes farmor och sy upp våra balklänningar idag!
Så min fika med Jassebrasse får vänta. (har skjutit upp den sisådär varje gång vi skulle ha setts :s)

what to do liksom. Men så blir det.

Har rövengelska om knappt en timme och har knappast börjat på min frukost så nu får jag sätta fart!! Tjingelingsålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0