"Hejdå älskling"

Neeeeeeeeeej. Imorse ville jag inte att min söta pojkvän skulle åka till jobbet. Ville ligga och mysa, prata och bara vara tillsammans med honom. Jädra bajs att han måste åka så tidigt! Meeeenmen en positiv sak är att jag får sängen för mig själv och kan bre ut mig hur mycket jag viiiiiiiiiiiiiill ;) Fast. Hade hellre legat trångt å mysigt.

Känner mig inte alls pepp idag. Lite nere, trött, huvudvärk och ångest över jag vet inte vad. Ska till villan i eftermiddag som tur är. Måste ringa dit för jag mitt tröghue minns inte om det var kl 15, 15.15, 15.30 eller 15.45.. YEEEJ jag är bäst på att komma ihåg tider.. not.

Nu har jag luffat runt i pyjamas hela morgonen och försökt få mina händer att sluta darra. Min antidepp får mig att tro att jag lider av alsaimers (stavning?). Efter villan har jag en eftermiddag full med plugg inför morgondagens PA redovisning. Ska sätta ihop en powerpoint, öva på det jag ska säga och piggna till lite. Jag gillar inte förmiddagar i min ensamhet, det ger mig fet ångest och äckelkänslor.

Vi hörs la senare. Min blogg är dötrist för tillfället. Men skolan take all energy. typ.
Juste sket i engelskan idag. Tänker inte gå dit om jag ändå inte får G, så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0