Helgen i mitt ♥

Hej på svej ♥

Helgen har varit så jädra BRA! I fredags blev det chill, mys och bio med min kärlek. Igår var det förfest hos mig och Elin med massa underbara människor. Grannarna klagade dock men orkar inte lägga energi på en surkärring som spelar hög musik var å varannan vardagkväll och ska komma och klaga på oss? Klockan var liksom ELVA en LÖRDAG och det är typ tre gånger om året som jag och Elin är hemma själva och har förfest PLUS att musiken inte ens var hög..

jaja Yaddayadda. Nog om det.

Det blev iallafall en awesome utgång på trehjärtan med Dedde å Edde + boys medan de andra skulle på en klasskompis födelsedagsfest :) NÄJS! Träffade min granne plus hennes far som vi är barndomskompisar med. Jag lärde honom att shakarumpa, dock var han för nykter tydligen (och kanske jag för full, haha).

Mådde iallafall prima när jag vaknade imorse jämte krilleboy. Han blev besviken för han trodde han skulle få chansen att reta mig och min bakfylla bara för att han själv inte var ute men.. TJI FICK DU! MOhaha :D

Min söndag har varit chilli. Förutom att det såg ut som kriget när jag kom hem efter igår. Hujedamej. Mina kära vänner, kunde ni inte stoppat ostbågarna och chipsen I MUNNEN och inte I SOFFAN? ;)


Me & Dedde på tre hjärtan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0