I´m still alive

tjosanmosansnooozarN.

jag lever. typ.

Har så fittigt mycket i skolan nu i slutspurten så jag får inte ihop min vardag riktigt..
Sjukt att allt kommer på en gång, det är liksom ALLTID något. Menmen, bara att stå ut!

Det är ju inte långt kvar nu. Jag är riktigt taggad på både student och bal! Fast är rövnervös inför båda men jädra vad skönt det ska bli och slippa skolan. Kommer dock sakna mina kära classmates. Men hoppas att kontakten med mina fina flickor inte försvinner sen!

För övrigt så ringde chefen från mitt sommarjobb och frågade om jag ville ha lite helgjobb. Jomantackar. Det är på lördagar & söndag vid 6-9 på maxi som jag ska städa innan det öppnar. Perfekt så har man resten av dagen ledigt sen, plus att jag får helgersättning! MUMMA :D Så nästa helg börjar jag. Ska lära mig maskinen någon dag i nästa vecka och träffa chefen på maxi eftersom jag nog får äran att få en egen nyckel.

Sen blev jag fett besviken igår när jag fick tillbaka mitt psykologiprov. G+? Alltså det kändes så jävla bra när jag gjorde det så jag började nästan lipa när jag såg resultatet. Fyfan vilken besvikelse. Hade rätt på allt bara att hon inte tyckte jag var så "djup" i mina svar. Förfan jag skrev en och en halv sidas analys på frågorna -.-


ni får en vindruvsbild bara för att. så atte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0