Kult väder det blev då.

Inte för att verka negativ. Har typ nyss hämtat mig från helvetet. Haha fan vad cepä det lät.
Men vädret gick från typ 13 + & sol till 15- & mörka moln..?

Jahapp. Jag som skulle bli hämtad av min prins på hans brumbrum.. Nu får han brumma hit med en rund ratt istället. För jag saknar honom. Det är helt jäkla sjukt ju, att man kan vara så kär och beroende av en människa. Nästan lite jobbigt att alltid vilja vara med honom. Jag menar kommer det vara såhär livet ut? Ta det inte fel för jag vill leva mitt liv med honom men jag vill inte vara så fruktansvärt beroende och sårbar såfort jag är ifrån honom. Han är liksom min trygghet.

Som jag babblar. Men det är inte lätt när det är svårt. Jag tvivlar inte på vårt förhållande, verkligen inte. Men tänker jag en framtid med honom som en självklarhet? Jag är så jäkla rädd att han en dag lämnar mig. Vad händer då? Jag kände inte att jag hade någon framtid alls innan jag träffade min pojke. Det är läskigt. Men varför ska man tänka så mycket? Life is what you make it.

 
Jag älskar dig mitt hjärta, runt jorden och tillbaka gånger tusen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0