Kulturdag och PA redovisning.

Tjollahoppsi!

Fakk vad trötter jag är. Sover sämre än sämst igen, så igårkväll tog jag en sömnis för första gången på ett bra tag. Somnade jätte gott, dock vaknade jag x-antal gånger av att min stela ledvärkiga kropp inte mådde bra. Kan inte ligga på ett håll en hel natt för då kommer jag inte upp ur sängen på morgonen. Lite långtradigt men sånt är livet. Fick lite mer sömn än vanligt inatt iaf!

Gud som jag tjatar om min sömn, who cares?!



aja.

Idag är det fredag och jag har gått på LÅNGHELG. Skolan igen på onsdag men innan dess ska jag chillouta rejält. Dagar utan plugg och bara mysa runt med min älskling i Ljungby hos hans mormor och morfar.

Imorse redovisade jag mitt projektarbete (min självbiografi) för min mentor, amanda och min skolsköterska. Jädra vad jobbigt det var. Men jag är stolt över att jag gjorde det och faktiskt helt okejnöjd med mitt resultat. Frågan är om det var värt alla tårar, ångest och skuldkänslor? Jag tror faktiskt det. 



Resten av förmiddagen har det varit kulturdag på skolan vilket har inneburit att alla i klassen har redovisat sina PA också. Skolsköterskorna, kuratorerna och vaktmästarna klädde ut sig till servitriser och gick runt i matsalen och serverade vad man ville ha på lunchen. Jag tyckte mest det var stressande att dom gick runt och kollade på en. Men sån är ju jaooooog. hehe. Sen fick vi sockebulle med klet i och festis. Sockerkick CHECK!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0