Loktaaaa.. olja?

Vafän vilket väder det är idag då!? Hela morgonen har solen skinigt/skint(?) men en halvtimme innan jag och Dedde skulle ses så börjar det tydligen hagla borta vid henne och utanför mitt fönster så SNÖADE det? Helt crazywakko väder..

Så imorgon blir la fotodagen istället, för då ska det bannemej inte regna om man nu kan lite på smhi.

 Istället har jag hjälpt mamma med att olja in vårt nya vardagsrumsbord. Mina fingrar STINKER bokstavligttalat. Ändå har jag skrubbat dom i en miljon år. typ.

ÅH WIEEEEEEEEEEEEE nu är dom utanför oss och tar väck allt grus = INLINESTIMES!!!! dock inte idag, men kanske en sväng imorgon skulle hinnas med efter en fika med Jasmin och fototime med Dedde? Aa aa vi får la se.

Svimma inte av alla inlägg nu va!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0