Okej. PJUH.

sådär ja. Hemma efter en dag full med ös. GREAT!

En lektion i skolan, hem till Dedde och kolla film (och sno lite lunch..) och mysat. Sen bilade jag ut till slättåkra för att kolla om mormors hus fortfarande är välbehållet nu när dem är på semester. Vattnade blommorna och plockade väck påskfjädrarna ur riset samt drog in soptunnan.

Sen blev det en spontantripp till min saknade vän Jasmin. Alltså. Tycker man att slättåkra ligger öde.. så bor hon ÄNNU MER öde. Harregussan vilken pärs det var att hitta fram! Haha, tur fialoppan kom ut och visade sig på vägen annars hade jag åkt ännu längre in i skogen ;)

En kopp kaffe, massa mys, snack och lite middag senare luffade jag hem igen. MYSDAG!

Strax kommer min prins och hämtar mig med sin brumbrum också åker vi hem till honom och myser hela kvällen lång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0