Onsdag 11/4

Tjena!

Kändes bättre att gör ett till inlägg istället för att fortsätta deppa ner totalt på det förra. Dock är dagen lika grå som gårdagen men jag försöker hålla huvudet upp och fötterna ner. Så det så.

Ska till villan 15.30 men idag är en sån dag jag verkligen inte vill dit. Känner mig för fet, för äcklig, för jävla stor helt enkelt. Kanske trots allt bra att gå dit och prata om saken? Jag känner ingen annan än min behandlare som kan få mig att snurra tankar så bra som hon kan. Jag är väldigt tacksam över att ha henne!

Sålänge får ni lite bilder från påskdagen ute i steninge med familjen taikon.

undra varför det kallas för steninge?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0