Påskfood a la mormor

Nähäpp jahopp. Då vare redan söndag. Näst sista dagen på mitt absolut sista lov. Crymeariveroh.

Pappa spelar Laleh på högsta volym och stämningen är så jädra bra här hemma just nu! Jag har varit effektiv och tvättat fönsterna i både vardagsrummet och köket samt strukit gardinerna till köksfönstret. Fint skareva!

Mamma köpte 1 kg godis till gårdsbarnen. Man ba wtf? Ge mig ett påskägg istället ;)

Vid 15 så ska la familia hem till mormor och hennes man och äta påskmiddag. MORMORS MAT ♥
Imorse fick jag och älsklingen en lyxfrulle framdukad av moren. Sill, ägg, kaffe, fil & bästa müslin.. SMASK!



Oje, måste hoppla in i duschen nu så jag slipper stressa :)

HASTA LA VISTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0