Three days ago, oopps!

Tjenäääää brushänä!

Här ekar det. koo-o-o-o-o-k-o-o. Typ.

Jag har haft fullt upp i veckan senni. Har jag inte varit dålig med snor å sånt så har jag varit chaufför för min käre pojkvän och hans MC. Toffel? hehe närå. Eller jorå. Bättre å va en toffel än en (skit)stövel ;) Så de så.

Jahapp. Idag ska jag och Krilleboy till Jönköping to hans lillesyster, sambo + barn. Dom har ordnat barnvakt så ikväll blir det röj i Jkpg! Det ryktas om att det är Elmia där i helgen så det lär vara grymt med folk! Längtar som en tok :D

Nu swippar jag lite bilder från min och Deddes fotoshooot i tisdags :)))








Kommentarer
Postat av: camilla

Glad Påsk:D

2012-04-07 @ 14:10:40
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0