Tjenamittbena

oj oj OJ säger jag bara. Fyfan vilken underbar känsla jag har. Så jäääädra stolt över mig själv!!!
Jag höll i en badmintonlektion idag för en klass där jag inte ens känner alla, HELT SJÄLV dessutom.

Jag har haft ledarskapsmomentet kvar i kursen idrottsledarskap & coaching sedan tvåan, då jag inte ens vågade tilltala någon. Vilka jäkla framsteg fröken carlstrand har gjort va? Visst var jag pissenervös, men det var liksom på en hyffsad nivå och inte med gråt och panik som för ett år sedan. WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!!!!!! :D:D:D:D

Jag vågar dock inte säga att det gick bra, för ärligt talat så vet jag inte.
Men jag lägger heller ingen energi på det då mitt mål var att ta mig igenom passet.

Mamma is very proud right now. Hihihihihiihihiiiihihih :D

Om en kvart ska jag skölja ur färgen jag har smetat in i kråkboet
(själv för första gången..så man vet ALDRIG hur det kan komma att se ut ;)) 

Resten av dagen ska jag fortsätta vara stolt över mig själv som fixade något som jag har fasat över hur länge som helst. Sedan ska jag tvinga hit krille så vi kan pussas lite. typ. hehe.


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv;haha din fjant,känns verkligen som att vi

har samma torra humor ;p HAJHAAAJ haha

ey yy oooo, ställ frågor om du nu har några you knöw har en frågestund. phähähä pöss:D<3

2012-04-18 @ 17:36:46
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0