Fin dag, fin gårdag.

Tjena fiskbena! Hehe. Wazzzuuup?

Här är livet bara fint! En underbar och välbehövlig helg :) som dock går alldeles för snabbt..

Igår festade vi te det! Jag, Elin och fanne ❤ dansade loss och körde "vi slår en sjua" ;) = dricka upp det man har varje gång klockan blir något med sju.. Haha, nevah again!!

Vi drog mot stan vid tolv, fislis var chaffe men drack inte kaffe(gök). Heheh! Vandrade hem med pojken min när krogen stängde. Tog en pasta med oss och vilade nog benen femton gånger på dom fem hundra meterna hem ;) aj så trööööttis!

Vaknade upp jämte en bakfull sötnos, som jag tvingade göra frulle (eheh det är så dom ska tass!) sen hämtade pappsi mig och vi åkte till kollonilotten. Sol, babbel om framtiden (uj uj!) och mys med systeryster som har vart nere i hstd sedan i torsdags, mamma och pappa.

Sen har jag spenderat eftermiddagen med att rasta grannens hundar, fota och åkt med mamma på hennes hoj till glassbiten å käkat...glass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0