16 dagar kvar!

Wihooo tjollahopp!

Idag är det visst bara 16 dagar kvar tills jag och min kära siss fyller hela 20 år. Kan ni tänka er det? Haha inte jag. Jag känner mig fortfarande som högst 16 ;) Men yeeeey. Vem får komma in på systeeemet dåå? PETRA ELIN HEJJAHEJJA!! typ.

studentfest-outfiten:

Prinsessan Petrus Potatis.

Åh titta vad jag fick av min älskling i alla hjärtans dag present förresten ↓
 
Han är för gollig den där krilleboyen ♥

Jahapp. Annars då? Vill ni veta när jag gick upp idag?! Jag det vill ni säkert jäääätte gärna.. FEM ringde min klocka. Varför? Jo för att jag kom på att jag var tvungen att ta bussen hem vid tio sex för att "hinna packa idrottsväskan" EH? hur fan tänkte jag där? Var hemma sex och nu har jag suttit här på rövva i en timme. Skolan börjar åtta alltså hade jag kunnat sova i en timme till om jag hade vart klyftigare..

MEEEN men å kvinnor (morgonhumor hehe) jag kommer inte behöva stressa till skolan iallafall! Fystest står på schemat och jag har en jäkla träningsvärk sen i tisdags då vi hade första delen av testet. Holabalola. Men det ska nog gå fint!

Brakare frullen:

Kaffe, fil och müsli med nuts och två mackor med smör och nötrulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0