23/2

Snodde detta från söta Camilla (hoppas det inte gjorde något!)

Skola:

 

* Jag har aldrig varit duktig i skolan, har aldrig lagt ner speciellt mycket energi på det heller, vilket jag ångrar idag.

 

* Jag har fobi för att stå inför människor och prata, det har sänkt mina betyg sjukt mycket tyvärr eftersom jag alltid har vägrat.

 

* Engelska är det absoluta hat-ämnet

 

 

Familj

 

* Min familj har aldrig varit en sådan som pratar om känslor rakt ut. Det går genom omvägar och ibland tär det väldigt mycket på en.

 

* Jag har världens finaste familj, dock skulle vi behöva familjeterapi och reda ut alla små och stora problem.

* Min tvillingsyster är min andra halva, dör hon så dör fan jag med.

 

Träning

 

* Jag har ridit i nästan 7 år, slutade pga ätstörningen och har inte tagit upp det igen sen dess. Tyvärr, för jag saknar det ibland så otroligt mycket. Minova min söta lilla ponny som jag tog hand om som min egen och alla underbara stallmänniskor som man träffade varje dag.

 

* Jag har gått i badminton sen jag var 12-13 år, tävlat och tränat intensivt. Dock fick jag sluta med det med pga ätstörningen och har heller inte tagit upp det igen även om jag saknar det med grymt mycket. Funderar verkligen på att börja igen!

 

* Jag är sjukt dålig på fotboll och andra bollsporter, träffar knappast bollen..

 

Drömmar

 

* Flytta utomlands och starta ett familjefik.

 

* Jobba och resa med min älskling

 

* Skaffa familj, hus, hund osv ;)

 

(Många olika drömmar men hoppas på att någon blir verklighet)

 

Rädslor

 

* Fortfarande vikten. Jag är normalviktig med en bra marginal men jag trivs verkligen inte.

 

* Att bli lämnad.

 

* Åska, klistermärken, tejp, plåster, blött papper, äckliga snusprillor osv... USH!

 

Intressen

 

* Umgås med mina underbara vänner

 

* Pussa på Krilleboy :)

 

* Festa och leva livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0