Aj.


fysatan så kasst jag mår idag. Kroppen samarbetar inte överhuvudtaget -.- Har sovit i max en timme inatt då jag inte kan ligga still för lederna blir kaoz och kroppen helt stel. Mina hand -och fotleder är det värsta så hädanefter ska jag testa att sova med mammas handledsskydd för att se om det blir bättre. Värre kan det ju knappast bli iallafall.

Är hemma från skolan idag. Veckans längsta dag lockade inte jätte mycket när man mår balle i kropp å knopp. Har dock en sjuk ångest då jag missar mitt psykologitest i eftermiddag. Å andra sidan så har min närvaro blivit tusen gånger bättre än förra terminen så jag ska väll vara.. glad för det? huh.

Har ätit en gofrulle och sitter i krilles soffa och funderar på hur jag ska orka ta tag i saker och ting.
Jag avskyr att bli idiotförklarad och missförstådd men jag vet också att det är lätt hänt.

min älskling ♥


frukost

När man inte mår bra får man dricka peppe till frulle! så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0