Aldrig mer..

ISSSSSSSSSSSSSSSSSCH. så risigt jag mår haha :( FAN. Ändå tycker jag bannemej inte att jag mår som jag förtjänar för så jävla mycket drack jag faktiskt inte! Buhu. Yeye, så kan det gå. Kul att sjukskriva sig från skolan för att man är FETT bakis ;) Klenfisen petris.

Studentfesten var iallafall sjukt rolig, mycket mycket bättre än förra gången! Förfesten hos Kimpis med mina kära mates var helt perfa, taaaack Kimpaaah för att vi fick stöka ner lite hos dig! hihi. 

såhär piggus är petra idag ;)
 

Nä. Nu mår jag illa igen. Har sprungit mellan krilles toa och hans säng hela morgonen. Fräsh chey!

Hörs senare. Längtar efter min baby ♥


Kommentarer
Postat av: Jessika

Vi va ju två på att bakisanmäla oss iaf haha jag säger det samma, aaaaaldrig mer! ;)

2012-02-15 @ 21:46:27
URL: http://jessikaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0