Damn it ;)

Hahahaha. Alltså Kimperly Grejkå gjorde min dag ;)

På frukosten imorse efter träningen så satt hon och mobbade mig för att jag hatar/äcklas och har fobi för KLISTERMÄRKEN. Så på engelskan så får jag ett sms "Ditt skåp är jätte fint nu :D" så jag halvsprang tillbaka efter lektionen i ren panik och vad ser jag?! HAH skitungen hade satt klistermärkerna på FEL SKÅP. MOHAHAHHAHAHAH!! Så går det när man ska jävlas med petris. För övrigt så hade jag nog aldrig rört skåpet igen om det var på mitt. Sätt klistermärken eller tejp på mitt skåp och du får en hårfön uppstoppad på ett icke skönt ställe :)

så. då vet ni det. sen är det massa annat som också ger mig panik men det kan vi ta en annan gång ;)


Flätade ihop Skim och shessikas hår förra veckan. Very nice om du frågar mig.


Kommentarer
Postat av: Julia

2012-02-16 @ 19:36:45
URL: http://juuuliiia.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

haha.. asså förlåt mig att jag inte kommentart ! lite mitt fel oxå ju.. men inte glömt av dig, lovat !



hiihi jo jag kan säga, det är jag och amanda ! :D hihi och jag är så glad.

vad händer i ditt liv? hur går det med din kärlek?



hihi söt du är, jag är oxå nyfiken ! allt för längesen.



kramar och pussar

2012-02-16 @ 19:39:00
URL: http://juuuliiia.blogg.se/
Postat av: Sara :)

sv: söta kära du, tack för det första! jag skulle vara minst lika stolt över att vara din mamma. Du är fin du med, våga tro det, våga se det! titta med mina ögon :)

2012-02-16 @ 20:44:49
URL: http://misssteinholtz.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

Jaa det är så härligt ! hihi det pirrar lixom i hela kroppen. Haha aldrig varit kär innan och nu förstår man verkligen hur det känns och varför kärlek kan vara så svår ibland xd haha...



hihi tack petra ! hihi jaa det är amanda från gotland, så avstånd men hon kommer hit om 7 dagar !!



Det låter bra, hoppas du har mer bra dagar än dåliga och att du hittar saker att förgylla dagarna med.



kramisar !! förresten, har du höstlov nästa vecka?

2012-02-17 @ 09:19:04
URL: http://juuuliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0