Fortsätter la med rubriks-tema hjärta på denna fina dag.

GODMORGON! Hur är det idag?

Jag har en fin dag framför mig. Först är det dock skola till halv fyra men som tur är startar med en idrottslektion. Det ryktas dock om fystest och jag är inte jättepepp på det eftersom jag har varit förkyld och inte kunnat träna på en vecka. Menmen let´s se hur det går!



Jag fick ta bilen till skolan idag eftersom det är snooow all over the vägar (nej jag visste inte vad vägar hette på engelska..) och jag ska till villan kvart i fyra direkt efter skolan. Det känns faktiskt jobbigt att gå dit idag, men så är det ju vissa gånger. Bara te å ta sig i kragen och inse verkligheten!



And after that I ska maybe träffa my love and pussas lite and then I have to run to my dear mate Kimperly and då startar kvällens partaj. Det vankas nämligen STUDENTFIESTAAAAAA IKVÄLL!!!! Med tema "vad man ville bli när man var liten". Petris ska vara prinsessa. TIHI. Jag diggar temat!

Detta mötte jag i köket imorse:

TACK MAMMI! ♥

Ha en toppen dag!

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0