Lista klistra

Namn: Petra
Längd: 165 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Rött för tillfället ;)
Önskar du att du bodde någon annastans: Ja, vääääärme!
Tänker du på självmord: Not anymore.
Tycker andra du är attraktiv: Hoppas min pojkvän gör det iaf haha
Använder du droger: Nej!
Röker du: Feströker sometimes
Vilka shampoon använder du: Det mammsen köper
Vilka parfymer använder du: Min Miss sixty
Vad är du rädd för: Åska, klistermärken, tejp & paranormal filmen. FYFAN för allt.
Gillar du att tvätta: Vem fan GILLAR att tvätta?
Gillar du berg- och dalbana: Hell noooh. Eller jo. Kanonen på Liseberg!

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Haha jag är en riktig lipsill på kvällarna.
Skrattar du ofta: Ja det gör jag, mest åt mig själv heh.
Hur känner du dig just nu: Glad fast har jävligt ont i magen.
Hur har du mått den senaste tiden: Både bra och dåligt. Stressar upp mig för ALLT.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Yes
Blir du lätt förälskad: Jag trodde det innan jag träffade Krille, då liksom insåg jag verkligen att det var SÅHÄR riktig kärlek känns.
Är du kär i kärleken: Absolut!
Tror du på ett för alltid: Ja ♥
Är du förälskad just nu: JA!
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Haha wtf?
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken:Absolut!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0