Melodifestivals mys a la POFF!

Åh. Jag har haft en urmysig eftermiddag/kväll med min fina fannesnutta ♥

Först spöade jag Krilleboy i badminton. Sen kom Fanne och Elin å hämtade mig, tutade mot vallås, släppte av Elin och sen blev det roadtrip till Godis på landet. Ett ställe som ligger very öde men som är så mysigt och har grymt färskt, gott och varierat godis! Alltså jag hade massa godis kvar från min å pojkens myskväll och tänkte inte köpa något men när jag insåg att det fanns polkagrisar där så köpte jag en påse till. Med polkagrisar. Och annat. Eh ja ett halvt kilo rättare sagt. Någon som vill komma på godiskalas?! ;)

Sen myssade jag och Fanne framför mello. Någon som såg det?
Det gjorde vi. Annars hade fanne brutit vänskapen tror jag. Hon är nämligen sjukt besatt av Saucedo pojken. Kul att Danny rimmar på Fanny då. hehe. Så glad flicka lilla blev när han gick vidare till final maaahw ♥ ;)

Jag försökte få Krille att sova hos mig sen men ingenting hjälpte..

Älskling du får en puss..
en kram då?
Ett ligg?
Två ligg?
Jag har massa godis?
Hepp.
Du vet inte vad du missar.


min kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0