Nattinatti?

Åh. Jag har verkligen vänt på dygnet :( fakk that. För snart börjar ju skolan igen. Sover dock ändå sämre än sämst men nu har det iallafall blivit att jag kan sova lite på mornarna. Hatar kvällarna, haaaaatar. Lite uttjötat kanske men urs, det har aldrig varit min grej. Kväll = ångest (det handlar absolut inte bara om ätstörningen).

Nog om det.

Idag har jag varit effektiv! Jag gjorde frulle på sängen till mig och Elin eftersom den lama ungen inte kan missa seven heaven. Sjuk brud (Plus att hon ser så himla bitchig ut??!:S)(internt dock)(vad många paranteser det blev?).

Ahapp. Efter frullen så skrev jag mitt CV och imorgon ska jag maila det till pappa så han kan skriva ut det och kopiera en jävla massa. Nu jävlar ska det nämligen hända grejer! Petra ska skaffa jobb, för nuuuuu är hon redo. Innan var skolan en alldeles för tung last men nu känner jag mig jättepepp på att ta itu med ett jobb också.

Sen cyklade jag iväg till Gustafsson family och passade gullungen Olivia.
Jössesamalia vilken energi den flickan har!!? Helt sjukt.

"Petra nu gör vi detta" 
"Nä det var tråkigt vi gör dethär istället"  
"Fast nä vi målar lite"  
"Ska vi inte kolla lite film?"
 
"Nu vill jag rulla boll"

Sååå på mindre än två timmar hann vi med att:

1. Baka negerbullar (& kladda ner hela köket..)
2. Bygga ett barbiehus av favoritböckerna
3. Studsa studsboll (& nästan riva lägenheten)
4. Måla i målarböcker (Ni vet sådana man färglägger? Sjukt kul!)
5. Kolla på Lazy Town (& såklart välja vilken person man ville vara)
6. Spela Hellokitty-spel (Olivia fuskade men jag vann, HAH!)
7. Sist men inte minst - Fika chokelabollarna


Sen kom mamma Annicka hem och då cyklade jag hem i ÖSREGN -.- Mumms. inte. Tur att mammsen hade maten färdig när jag klampade in. Lasagne, så sjukt jäkla apgott!! Mhm.

Kvällen blev då inte riktigt som tänkt. Jag och Ellebelle skulle gått ut ikväll men vår förfest skulle iväg till en annan haha ;) Så det blev en myssekväll med Fannepanne, poppe och pepsi istället. Inte illa pinkat det heller må jag säga!

Nu är det tamejfan läggdags. Imorgon ska jag kanske traska ut med mina CV:n, boka tvättid och äta middag hos moster. Möööjs!

Nattinatti










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0