Ny header - lite mer uppdatering maybe?

tjena mittbena.

Varje gång jag ska börja på ett inlägg så tänker jag att nää idag ska jag bannemej inte klaga. Hur bra lyckas jag? typ inte alls. Å andra sidan så känns det oftast lite bättre när jag har fått klaga av mig lite så why not?

Vart ska jag börja då? Mina leder är fortfarande aout of kåntroll. Och imorse vaknade jag med en tjock och öm hals och en jädra skallebank. YEEAYYY!!! typ. inte. Snille käre gud, make me feel good? inte? nähä va sån då.

Idag är en såndär titta-på-gamla-julkalender-dag-med-en-fet-kopp-varmt-thé-och-något-uppiggande-snask.
Synd bara att alla gamla filmer ligger nere i källaren och synd att jag inte orkar hämta dom och synd att jag inte har något uppiggande snask hemma. Det blir väll helt enkelt vanlig tråkig teve och thé i all bitterhet.

Vad tycks om min nya header firesten? Den är inte här för att stanna, så titta noga.
Ska mixtra med en ny när jag har tagit nya färska kort.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0