Ojski

Ojrå. Hade visst glömt att jag hade en blogg i helgen ;)

Men Hej min kära vänner! Är allt bra?
Här i Halmstad skiner solen och har gjort hela dagen! Så underbart väder, hoppar det drar mot vår nu.

Jag har haft en bajsbra helg måste jag säga. Dock med krämpor, som vanligt. Min mage vill verkligen inte samarbeta. Men jag hoppas den kommer igång snart för det är löjligt tråkigt att ha det såhär. Tur min älskling piggar upp mig med kärlek. 

Och nu är det sportlov! Helt fakkin underbart jöh. Jag har små grejer som jag ska fixa i veckan och på onsdag ska jag passa sötnosen Olivia (krilles systerbarn). Hade velat gå till busfabriken med henne men jag är fattiglappen så det får bli en annan gång. Jag är säker på att vi klurar ut något att hitta på ändå, hon är sjukt påhittig den där busungen!

Ohlalalaa nu kom Elin in med en färsk smoothie. Snacka om lyx!
Hon håller på att ladda ner breaking dawn också och då blire systermyyyyyyyys ♥

Skriver mer senare. TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0