Saftkalas.

Heeeeeysan.

Lördag igen. Går veckorna inte otroligt fort nuförtiden? Hum.

Krilleboy är i duschen och här sitter jag och sitter, nydsuchad jag med. Gårkvällen spenderades inte i Åled utan hos Krilleboys syster där hela gustavssonfamily var. Så himla go familj alltså! Jag trivs som fisken i vattnet i deras sällskap. Härlig känsla!

Tjuvspelande, film och mys. Sen landade jag och min älskling i hans säng runt tolv. Somnade direkt och har drömt som fan inatt. Det hade Krilleboy tydligen märkt eftersom jag hade snurrat runt som en boll, hehe upps? Jag hade catfight i en hinderbana mot tre bitchiga tjejer. Hujedamej. Men vann, det gjorde jag bannemej! ;)

Nu är han klar i duschis så vi ska traska ner till stan och köpa lejte cider. Jag har beslutsångest inför ikväll. Kimpa har pyjamasparty och Elin vill att jag ska med henne och Sannepanne ut. Sugen på utgång men åh. Aja, let´s se. Först är det kalas hos kusinbarnet som gäller.

Heyhoelet´sgo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0