Sha sha bloggeN

Wazzzuuuup?

Imorse vaknade jag av pojkvännens idiotiskacepeklocka. Jag överdriver inte om jag säger att den hade kunnat skrämma iväg inbrottstjuvar. Helt crazy one! Aa aa aa. Lite gos och sen var han tvungen att gå upp (mohahah!) medans jag kunde ligga och gotta mig i fem timmar till ;) Klockan 10 ringde dock helvetesklockan igen.

Samtal på villan, känsligt känsligt känsligt. Men det gick bra.

Cyklade hem i det underbara vädret och sen dess har jag storstädat rummet, bäddat rent och klockan tre-sju har jag tvättstugan. Min tur eftersom jag har lov. JIPPIEEE! not. Ikväll blir det mys med min älskling ♥

fett snigg chey!


Kommentarer
Postat av: camilla

Lika snygg som alltid <3

Hoppas du har en helgrym helg :D

2012-02-25 @ 18:48:31
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0