Sha sha bloggeN

Haha bra jobbat med min header va som jag sa för x-antal veckor sedan? ;)
Harregussan, jag måste ut och fota så denhär bloggen kan bli lite färsk och fin!

Annars då? Skallebank och en drös med ångest. Fett med najs. not.

Igår hade jag och mina två syskonissar en väldigt mysig kväll. Bror bjöd på tacos och jag och Elin tog med oss gotte och dricka. Vi spelade spel och vem tror ni vann typ allt? MOHAHAH PETRA!!!! Grymmaste evah.



Sen somnade jag gott jämte my darling. Vaknade dock upp tröttare än tröttast och frusen som en grisaknoe. Nio cyklade jag till villan, samtal med M. Väldigt.. jag vet inte, annorlunda? Fan vad luddigt. Men jag orkar inte förklara just nu huhu. Det kändes iallafall okej efteråt. Cyklade till skolan i en miljon minusgrader (FYFAAAAN vad kallt det var!!!) och frös häcken av mig.

Matte B, Engelska B och Geografi SEN slutade vi. Majgad. Jag funderar på att ta med min värmefilt till skolan nästa vecka.. fast nä. fast tänk vad skoj jag hade sett ut, inburrad i min älskade filt? Mohihha. 

Nä. Nu ska jag försöka planera kvällen. Jag & krulle ska nog till Åled och leka med hans päron (Ha-ha).
Sanna & Leon åker ju hem till Jönköping imorgonbitti :( Så himla tråkans att de ska bo så långt bort!

Först ska jag tina upp min frusna kropp och sedan klä på mig en miljon lager med kläder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0