Sneoorunge

För att inte skapa oro i denna ätstörda värld så vill jag lägga till att maten i det senaste inlägget är FYRA kåvar (en gömmer sig dock) makaronisar, PLUS en portion till. Så nu kan ni andas igen ;) PUSS!



Vill ge min fina saknade & älskade paranöt en stoooooor styrkekram också. För att DU KAN och SKA! ellerhur?!♥



Yeah. Waaaazuuuup idag då? 

Solen skiner och jag ska cykla till skolan om en halvtimme. Näsan rinner, snoret försvinner (ha-ha) och halsen är fetare än mina lår. Äh skämt å skidor. Men ni hajjar. Matteprov står på schemat och det känns faktiskt helt okej. Hoppas jag inte får en snilleblixt (tänkte jag skriva) menar såklart eh.. VAFAN HETER DET??!..... hjärnsläpp!!! haha ohyeah detta började ju bra ;)

Tröttis men förjävla snygg ändå.


Gårdagens middag - hemmalagad pizza a la mammsen


same shit


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0