Tjenis.

Halloj babes!

Allt bra eller? Fint väder å sånt? Nja, lite för kallt va? Fysatan, fryser rumpan av mig.

Shit vad illa det har blivit på bloggfronten på senaste. Ska skärpa mig och komma igång igen! Har haft lite halvpaus härifrån, eller paus från datan överhuvudtaget haha. Helgen har jag spenderat med min babe. Galet pinigt att jag kallar honom för babe hela tiden på senaste. "Hey babe", "vad gör du babe?", Ska vi babe?"

ja ni hajjar. fult som fesken.

har ni förresten sett detdär nya programmet "kontoret" med ove sundberg? Fan vilket överskattat program!! Jag och min babe (ha-ha) hade bänkat teven igårkväll 20.00 och hade sett framemot detta jävla programmet sen första reklamen kom om det. Men asså... BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!!! Det var inte ens liiite kul. Blev bara arg på den snåla gubbjävlen. o-v-e-s-n-å-l-s-u-n-d eller vad han hette.

Men nog om det nu.

Dagen har varit bra, riktigt bra tillåmed. Skola 11.40-15.00 och sen bussade jag till stan och mötte upp Dedde på Robban. Efter en massa snack, fika (mat för mig) och skratt så kändes det riktigt bra att för första gången på hur länge som helst träffa bruden. Saknad ♥


Jag har nog glömt berätta att min underbara balklänning har kommit?!
Dock var den för lång så jag måste sy upp den. Men antagligen har jag en sån tur att Kimpas farmor kunde göra det! woohoooo, snart är jag inte student längre!!!! & om NITTON dagar fyller jag 20 år. Kan ni fatta? Inte jag.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0