23/1

Hej mitt vinterland nu är du häääär (synd.).

Vakna med the voice på teven och kaffet i handen, kan det bli bättre en måndagsmorgon?? Nä. Eller jo. Min älskling hade gärna fått vara här brevid mig. Är det inte otroligt att efter att ha varit med honom i fyra dygn i rad ändå saknar honom sjukt mycket? Kärlek på hög nivå. Ingen tvekan alls. 

Igårkväll hade jag och syster filmmys å gos. Underbara syster, du är rättsåjäklabra. bäst.

När det blev läggdags så kom dendär jävla värken igen. Agda 75 varning. Rullade runt som en boll i hopp om att någon ställning skulle göra liiite mindre ont. Men icke. Gick upp och då hade mamma kommit hem från jobbet och räddade mig i nöden. Gav mig en av hennes värktabletter och hoooolymakaroni vad skönt jag sov sen!


today.

Skola 9.35-15.05. Natur, religion och psykologi b. Synd bara att religionen är i nästan två timmar. Majgad. ZzzZ.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0