Apuh.

Jesusmakaroni what a day!

Först bli väckt av elin och mamma som hoppar på en. Sen stiga upp, äta frulle och göra sig iordning.
Traskade till stan
och hämtade min cykel utanför krilleboy och sen vidare till villan.
Ett välbehövligt samtal med M och sen cyklade jag till moster i ösregn.


Hade lovat henne att hjälpa till och städa huset nu när hennes man ligger på sjukan efter en hjärtoperation, hon jobbar sent och har varken haft ork eller lust att ta tag i något större, vilket är väldigt förståligt efter omständigheterna. Han får äntligen komma hem igen på torsdag iallafall! Då måste det bannemej vara rent och fint!



Det tog 3 timmar att städa och då var det inte ens rörigt utan mer damm på alla prylar.
(Öh ja. ni kanske tror min moster är en smutsgris men noway jag gjorde bara extra fint höhö ;))


Cyklade hem i regn/hagel och halvstorm. Eh. Jag höll på att flyga av cykeln! Och värre skulle det visst bli under natten? Fifan. Jag sitter redan med två tröjor plus mammas gossetröja och fryser. LÄNGTAR TILL SOMMAREN!



Äter choklad så det nästan ploppar ut ur öronen.. hujedamej. Mina finnar kommer aldrig ge sig typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0