Fint skare va.

Godmorsning!

Hujedamej vad trött jag är. inte nådigt någonstans. Ellebelle å jag hälsade på hennes käre pojke på sjukan igår. StackarN hade opererat bort halsmandlarna. Vi underhöll han med lejte fia med knuff till kl 22, då fick jag tvinga med mig elin hem och äta. Krycka på dig Tias!!  

Aaaaaaaaew!

Har ni någonsin sett ett finare par? inte jag. Ni är världens underbaraste människor båda två!


Nurå? Sitter här med frulle i magen, gäspar och klunkar kaffe i hopp om att bli pigg.


Slutar tidigt idag som tur är, MÅSTE verkligen skriva på mitt projektarbete. Det är inte såå mycket kvar men jag känner mig sjukt stressad eftersom det ska vara inlämnat den 16 april och allt smått måste fixas!



Ha en bra torsdag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0